Min dag

Vaknade några gånger i natt av ont i min blåafot. Orkade inte ta mig ner för trappan för en värktablett så låg kvar och försökte sova vidare. Vid 8 gick jag upp och käka lite ipren till frukost. Enligt min minst lillebror ser min fot ut som en knubbis, en riktig sälfot.

Resten av dagen har tillbringats framför Företagsekonomi boken och Criminal Minds.
Så har ni fortfarande inte fått sett Criminal minds så tycker jag det är högtid ni gör det nu.

De räcker att man tittar ut genom fönstret för att tycka att det nästan är lite skönt att foten är skadad så man har en anledning att hålla sig inomhus. Utanför är det värsta snöstormen och snön yrar som aldrig förr.
Tycker det helt galet hur mycket sö vi har och än fortsätter det snöa. Ska bli mycket intressant att hoppa på kryckor till skolan i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0