Tomt och rent

I förmiddags tog jag en fullpackad bil och körde in till Köpenhamns flygplats kastrup för att både lämna av packning och en styckfamilj. så påväg hem, satt jag där ensam i bilen och skruvade upp musiken och följde skyltarna för att återigen köra över bron, fast åt andra hållet denan gång.

Hemma påbörjades städning, klorinat badrum, rena golv och tomma ytor. Låter det som nått jag brukar pyssla med? fint ska de bli för ikväll kommer lite folk hit och partajar loss lite. Trevligt ska vi ha innan vi beger oss vidare ut mot KB i Malmö. Kommer bli en bra lördag detta.

Lite pausande i städningen blev de när jag fick Fia på besök över en fika, mycket trevligt. Sen blev det att gå in och ta hand om busbarnen till grannar. När man leker med busbarn blir det mycket vattenpölshoppande, bergsbetigningar, båtåkande osv osv..

Nu ska jag fortsätta med städningen här uppe så här blir lika fint som där nere. Ój va jag älskar städa ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0