Söndag

Hemma runt 07.00. Sängen direkt.
Blev inte mycket sovande där inte. kanske 30min på sin höjd. Sen var man falskt pigg.
Dagen spenderades med tv tittande och lite annat mys.
Drog mig inåt stan på sen eftermiddag för en fika med smålandsJohanna som hittat till Malmö under helgen.
Bestämde oss för Barista då urvalet inte var så stort den tiden på dygnet en söndag.
Fika blev det i allafall, en väldigt trevlig sådan.
Tog bilen och körde hem någon timme senare, fastnade några minuter framför datorn innan jag insåg att john blund kastat alldeles  för mycket sand i mina ögon för att de skulle kunna hållas öppna.
Gav upp tv-tittandet ganska snabb och plumsade i säng efter sisådär 36 vakna timmar i rad, om man inte räknar de 30minen jag sov på morgonen och den 20minuter powernapen jag tog mitt på dagen.

En väldigt mysig söndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0