SexPrat

En överspeedad lillebror och hans lugna kompis samt mamma var mitt middagssällskap idag. När jag säger överspeedad så menar jag verkligen överspeedad, pratar i 190 och springer och dansar, tramsar och flamsar osv.
Vi kom in på ungdomsmottagningen och kondomprat.

-"Är det där dem har sån automat med kondomer?"
-"Nån automat vet jag inte precis"
-"Men man kan ta massa från typ en stor skål"
-"Eller så kan man bara be om de så får man ett paket"
-"Wow, dem är roliga att ha på huvudet"
-"kanske dem är"
-"men va har man kondomer till egentligen?"
-"Du får googla de, sök på Vad används kondomer till"

Nåja min dator åkte fram för att visa lillebror, så gick in på google och sökte på den meningen.
Första svaret man får upp är från 118100, svar på allt. Så här löd svaret

"Kondomer används vid samlag för att skydda så att spermierna inte kommer ut och kan befrukta ägget."
Så visste ni inte det innan så vet ni det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0