Saknad

Satt nyss och kollade på lite gamla bilder, egentligen inte så jättegamla, men det känns som de är tagna från en helt annan värld. En värld som just nu bara känns som en fantasi drömvärld.
Jag saknar verkligen dem dagarna, dagarna med er. Vi var ett sånt toppen gäng och gjorde så mycket skoj. Det är nästan så tårarna bränner lite bakom ögonen när tankarna kommer kring just dessa dagar. Livet var ganska lätt då om än lite jobbigt ibland. Jag vill ha tillbaka dem dagarna nu och inte bara ha dem i min fantas dröm. Vi har haft så många otroligt roliga, fantastiska, inspererande dagar det är ni som hjälpt till att bidra med den jag är idag. Det känns som vi lever helt olika liv nu, vilket vi i och för sig gör. Från att en gång levt ungefär samma liv, vatt upp i samma saker, haft dagarna planerade på likanande sätt, haft många av kvällarna tillsammans och allt som där tillhör. 

Kära vänner jag saknar er något fruktansvärt, jag saknar er och mitt liv i London. 
Ibland undrar jag vad jag egentligen gör i Sverige när jag kan leva loppan med er som är kvar i London
 


Kommentarer
Postat av: mathilda

hjärtat, du anar inte hur saknad du är!

2010-02-10 @ 21:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0