Min Fot


Kanske inte världens bästa bilder precis, men ni ser ju vilken fin färg min fot fortfanade har.
Dessutom gör den fortfarande ont ont och jag haltar.
Provade ett par halvtajta skor i stan i måndags.
Först gjorde de ont att trycka ner foten i dem
Sen gjorde de ont att gå några steg i dem
Sen gjorde de ännu ondare att ta av skon.
Med andra ord känns österrike resan väldigt långt borta då jag fortfarande inte kan gå ordentligt på den efter mer än 1½ vecka och de känns inte som den blir bättre heller. Är väldigt öm på den om man trycker på vissa ställen och vinklar den på vissa sätt.
De blir nog jag som får ringa och avboka skidresan för detta året då jag inte kan ha ett par halv tajta skor på ens. Hur ska de då gå att åka Bräda eller skidor?
Så typsikt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0