Kyla

Jag fattar inte hur de kan vara så sabblans kallt ute.
Efter kolan idag drog jag in till Malmö för möta upp med Johanna en sväng. Blev en fika på Espresso house och lite tjejsnack. Mycket trevligt. Efter att ha suttit där inne i värmen och tinnat upp tår och fingrar med en chai latte var det dags att bege sig ut i den hemska kylan igen. Vi hade följe en bit innan vi gick åt vars ett håll och jag traskade bort mot Sofie. Frös så jag skakade och tappade känsel i halva kroppen kändes det som innan Sofie hämta upp mig och  vi åkte tillsammans hem till Cissi för lite snack.

På vägen hem därifrån höll jag på trilla ett flertal gånger rena isgatan. Lyckades sån tur är hålla mig på benen, en skadad fot får räcka. Österrike snart såg jag hoppas den tillfrisknar lite snabbare så jag kan börja gå ordentligt och ännu mer hoppas jag på att den ska va helt bra så jag kan åka bräda i Österrike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0