Klippt

Idag gjorde jag något som jag borde gjort för några månader sedan. Något som bör göras några gånger om året.
Jag tog mig en nummerlapp och satte mig och väntade på min tur.
Tillslut visades mitt nummer och jag satte mig i stolen och väntade på saxen. Saxen användes flitigt och många hårstrå kortare klev jag av stolen igen med lite av en ny frisyr. Träffar man mig relativt ofta så syns det att jag suttit under saxen, håret är en hel del kortare samt att jag fått lite snelugg..

Konstigt nog såg/la märke inte mina kära vänner Cissi och Sofie de. Fick påminna dem snällt om det. Tänka sig inte ens mamma såg de förräns jag noterade det för henne. ÄR jag så osynlig? eller brukar inte folk lägga märke till mitt hår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0