Hej hej hallå dagboken!

Så är inledningen på Berts dagböcker ofta och av en ren slump blev det nu även min inledning på ett litet gästinlägg i din (Sarah) gästbok. I skrivande stund tittar jag nu på svt1 och ser på Patrik Sjöberg som blir intervjuad och du själv byter om innan vi ska iväg och bowla, vilket vi har pratat länge om nu. Snart är det dags och med tanke på din skadade fot har jag en känsla av att det kan bli jämt. Klockan är nu 21.45 och vi har en bokad bana vid 22. Därefter skall du för första gången se hur utelivet här i Göteborg. Nu får jag tacka för mig. Din trogna och kanske en av de äldsta "internet"-kompis.
/ Adam Peterson
http://adampeterson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0