Fettis

Som ni säkert redan vet så är det Fettisdagen idag. En dag då man har en ursäkt för att få äta en Semla. En dag då vi firar alla fettisar. Känner mig väldigt träffad. Skämt å sido.
I brist på annat ställde jag mig och baka semlor innan idag, eller njää snarare släta bullar. Bullarna blev bakade och nu ikväll gjorde jag vars en Semla av dem till mig och bror. Mycket goda.
Enligt bror min. Världens godaste semlor. Min syster är bäst på Semlor skröt han för sina kompisar.

Efter att ha ätit denna semla får man nu leva på sallad och vatten resten av veckan har man tur kanske man kan få sig en frukt också. Känner att nyttiga sarah borde titta fram nu snart och styra upp det hela. Träna hade inte vatt fel heller, men lite svårt med foten. Ska uppsöka sjukgymnast i morgon som min läkare sa åt mig. En sjukgymnast kan säkert göra väldigt mycket åt en blå och svullen fot. Läkaren tillät mig även träna och göra allt förutom hoppa och studsa. Wiho vilken lycka, jag skulle va glad om jag slapp halta. Hoppa och studsa lär inte hända, hon behöver inte va orolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0