Buss

Idag var det jag som hoppade på Swebuss express för mig upp till Göteborg och hälsa på en styck kanin. Datorn var laddad med både film och lite serier. Snodde lite från brossans externa hårddisk innan jag åkte. Entourage visades lite, men inget som för mig i smaken. Däremot hade jag även lagt över Johan glans skåne tour. Den var himla skoj och hade väldiga problem med att låta bli att skratta högt.
HAde varit lite pinsamt och sitta och gapskratta på en buss full med människor som inte haft en anning om vad man skratta åt.

Nu sitter jag här i Göteborg i kaninens lägenhet och ska snart gå och görs mig ordning för kvällens bravader..
Mer om det senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0