Bowling

För första gången mycket mycketlänge satte jag min fot i bowlinghallen, den där bowlinghallen som jag har tillbringat oehört många timmar i förr. En bowlinghalll jag besökte minst 2- 3 gånger i veckan i ett flertal år. IDag åkte jag ner för att hälsa på en gammal god vän som spela tävling där. Nämligen brocupen. En cup som jag med har spelat för några år sen. Kändes lite underligt att åka ner där. Träffa många välbekanta ansikten där nere och fastnade i en och anna konversation med diverse. Männsiskor som jag inte träffat på väldigt länge.
Tänk att bowling en gång var en så stor del av mitt liv.

Förövrigt vann min kära kompis sin match och gick vidare till i morgon. Hoppas de går lika bra för han då, så han kan ta med sig en vinst i bagaget när han åker hem till Stockholm igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0