Bowling

Jag och "kaninen" har diskuterat och traggat varandra i ett flertal år nu angående om att vi ska ta en bowlingmatch och se vem som är bäst. Så efter fyra års diskuterande om detta tog ja/vi tag i saken och jag satte mig på en buss upp till Göteborg för denna viktiga bowlingmatch samt trevligt sällskap såklart.
Denna viktiga match ägde rum på fredagkvällen i en liten bowlinghall i Göteborg, även "kaninens" kompis fick vara med och spela.
Skippade snöra på mig de fina bowlingdojjorna pågrund av min fot och körde istället på strumpsock. Kände att formen inte var riktigt på topp och "kaninen" tog hem vinsten på första serien ganska stort. Andra serien däremot bättrade jag mig lite och de slutade med att jag vann den. 1 -1 med andra ord. Fortfarande oavgjort. Får väl ta slutsatsen att vi är lika bra eller dåliga hur man nu ska se det.

Efter bowlingen åkte vi vidare med spårvagnen till en nattklubb som heter Golden? Där blev det en billig drink på Happy hour och lite dans till bland annat tråkig housemusik. Trots ganska tråkig musik blev det en trevlig kväll med lita dans trots en skadad fot. När vi var nöjda tog vi Spårvagnen hem till "kaninen" igen för lite nattamat och prat om allt och inget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0