Alla Hjärtans Dag

Vad är det egentligen som är så speciellt just denna dag. Varfr är det just 14februari som är alla hjärtans dag och inget annat datum? Varför ska man visa sina känslor extra mycket just denna dag och inte alltid?
Tycker det är lite överskattat det  här med alla hjärtans dag eller så är det kanske bara för man inte själv har någon grabb som man bryr sig sådär extra extra mycket om eller någon man dejtar.

Trots detta blev jag ändå bortbjuden på middag idag hos min kära mormor och morfar. Så bilen styrde dit ful av hela familjen. Där bjöds de på en god bit mat, en glass och en koppkaffe. Vill ni veta de bästa av allt. Trevligt sällskap.

Tänka sig att jag har även fått en liten alla hjärtans dag present av min kära mamma. En ask alladin chokladhjärtan. Inte illa de inte. Så nu har jag ännu mer till min Godis/choklad samling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0