Akta stolpen

Sen kom man till det här att köra hem igen. Hitta inga probem, värre vad det med vägunderlaget. Ångra mig ganska stort ganska snabbt att jag valde att köra genom tygelsjö istället för motovägen. tygelsjö hållet är inget att rekomendera, bitar av vägen är hur fin som helst, andra delar av den är täckta med 1dm snö och konstiga hjulspår. Fick lite sladd och var nära att köra rakt in i en stolpe till en skylt. Lite läskigt om man säger så. Hjärtat flög upp i halsgropen, missade stolpen i allafall och lyckades svänga över lite på den andras vägbana, tacka vet jag för inte mötande trafik där. Inte det att jag körde snabbt, låg i max 40km/h så de kan ni inte anklaga mig för. Kan ju säga att efter denna lilla incident låg jag i max 30km/h på den biten av väg där det var minsta lilla snö.

Hem kom jag i allafall och inga skråmer påverken bil eller mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0