Rundvandring

Well Well. Nu har jag bott i min underbara lya i över en månad och det är snart två månder sedan jag fick nycklarna till mitt härliga hem.
För er som är nyfikna kommer här en lite rundvandring på hur jag har det!
När du kommer in genom dörren möts du av detta. Ja jag vet att min byrå är fel byggd, de har jag min käre bror att tacka för som byggde den.
Vi fortsätter in i köket..
... där är skåpen fulla med porslin. Jag skulle nog kunna ha nobelmiddag här hemma eller något..
vi lämnar köket och går vidare mot..
..
.. vardagsrummet, där det är väldigt färgglatt
Bland alla färgerna kan man även titta på tv eller läsa en bok.
vi lämnar vardagsrummet och går vidare mot...
... sovrummet
i sovrummet hittar man förutom sängen och  gosedjuren en gadrob full av kläder
Vi fortsätter ut på balkongen där man kan ta en kopp te och mysa med fjärillarna
Jag har ett badrum också som ser ut såhär, under pågående städning
Och med denna bilden från badrummet avslutar jag min lilla rundtur i min lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0