hur?

Ni har väl alla hört talas om talesättet "ja ska hålla tummarna".
Ibland lägger man även till "jag ska hålla alla tummar och tår"
Att hålla i tummarna kan jag förstå. Man stoppar tummen mitt i hand och knyter näven. Lätt som en plätt.
Men hur man ska kunna hålla både tummarna och tårna känns som de blir något svårare.
Men kan inte någon ge mig ett bra tips på hur ja ska lyckas med detta så en viss person kan få ledigt till helgen då ja ska ha inflyttnings fest, så den personen kan dyka upp här nere i skåneland och i min lya.
De hade ju vatt så himla skoj om de nu kunde bli så.
Så snälla ni där ute, ge mig ett tips på hur man håller både sina tummar och tår samtidigt så detta kan gå vägen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0