Unikt

Nu mina kära vänner har jag något som ingen annan har. Då menar jag verkligen INGEN annan har.
Ute på en gård här i närheten finns det massa utställare som ställer ut alltifrån målningar, foto, lite kläder, väskor och annat skoj. Nåja majoriteten ställer ut tavlor av olika slag är dem inte målade så är de tryckta eller nått i den stilen. En av alla dess utställare ställer även ut egen designade väskor. Självklart är det endast hantverkarna eller vad man ska kalla dem som jobbar där. Var och en i sitt eget galleri. Åter till väskorna. Det är tydligen tre stycken designers som producerar dessa väskor. Deras affärsidé är att ingen väska ska vara likadan som någon annan. Med andra ord är det bara jag som äger just en sådan väska med den design som min har. Ingen annan har en likdan och det är lite coolt.

Nackdelen med det hela att det bara finns en av varje är att det var väldigt svårt att bestämma sig för vilken man skulle ta. Alla var mycket fina. Jag hittade min favorit ganska snabbt, den kändes väldigt mig. Däremot hade mamma och hennes vännina destu svårare för att bestämma sig, men de lyckades till slut de med.


(min fina väska som ingen annan har =) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0