Namnförslag TACK!

Ni som följt min blogg ett längre tag eller känner mig för den delen vet att jag kan vara en riktig liten husmor ibland. Som ni säker också vet så pluggar jag marknadsföring för tillfälligt. Där ska vi nu göra ett arbete. För någon vecka sedan hade jag upp en enkät undersökning här på bloggen. Mycket tacksam för alla svar jag fick. Denna enkät undersökning tillhör mitt arbete i marknadsföring. Arbetet i sig går ut på att göra en marknadsplan. För er som inte förstått eller vet det sedan tidigare så tänkte jag göra en marknadsplan över "mitt" sylt- och marmelad företag. Än så länge är detta bara ett fiktivt företag, allt på låtsas. Men på tanke på att jag tycker det är väldigt kul med sylt- och marmelad kokning är detta något jag kan tänka mig starta någon gång framöver. Behöver jag nämna att hemma kokade syl- och marmelad är så mycket godare och dessutom vet man vad man stoppar i sig. Min sylt och marmelad görs dessutom endast på färska råvaror och färska smakämnen. Inga tillsatser eller konserveringsmedel så långt ögat kan nå. Är ni intresserade av att köpa eller testa min hemma kokade sylt eller marmelad så hör av er så kan vi ordna detta.

Just nu har jag dock ett litet problem. Vad ska mitt företag heta? Det här med komma på ett bra namn för företaget är verkligen inte min starka sida. Så har ni något bra namnförslag på mitt sylt- och marmelad företag så tar jag tacksamt emot det. Just nu har jag idé torka. Namnet får gärna vara lite roligt men samtidigt associera till det jag gör. Hänger ni med på vad jag menar? "Sarahs Sylt- och Marmelad" tycker jag låter lagom tråkigt och för långt för den delen. Så snälla ni hjälp mig med namn förslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0