Jag är med..

Nu för tiden känns det som alla går och blir med barn överallt. Inte jag inte. Istället går jag och blir med ny kamera utrustning och ny dator. Inte vilken dator som helst, utan en fin fin IMAC med 27tums skärm. Behöver jag säga att den är "AWSOME" En skärm stor att den täcker nästan hela skrivbordet, widescreen skärm och allt. Helt underbart.
Nu ska jag bara lära mig hur den fungerar ordentligt. Aldrig haft MAC tidigare, men någon måste vara den första. Tro mig jag är nöjd och glad. Känns som allt flyter just nu.
Fick min efterlängtade nya kamera i fredags som jag beställt från USA. Inte var det bara en ny kamera, utan också en massa nya objektiv och andra spännande tillbehör.


Just nu svävar jag på små rosa moln av alla denna lycka.
Ja jag är lycklig, ja jag är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0