Blodbad

Tidigare idag besökte jag en mycket trevlig kompis. En sådan kompis man kan prata med allt om och ibland bli lite extra tramsig med. Idag däremot gick de nog lite över gränsen. En övertrött Sarah, som gott från den här tröttheten till över tröttheten och blivit lite smått speedad. Ni som känner migväl vet nog precis vad jag menar. En sarah som skrattar t allt och blir alldeles för tramsig och flamsig för sitt egna bästa. Efter många skämt och mycket trams var nog min kompis ganska trött på min dåliga humor, inte bara trött på den utan också trött i allmänt.
Så när jag står där i dörren säger min kära kompis att hon ska gå och ta ett bad innan läggdags. Hon hade under kvällens gång klagat en del över en smärta endast vi kvinnor får uppleva, mensvärk. Ungefär så här löd vår konversation i dörröppningen.

- Tror jag ska hoppa i ett varmt bad.
- Det är väl inte så bra om du har mens?
- Änsålänge har jag bara värk.
- Tänk så får du din mens i badet, då blir de BLODBAD

Efter denna väldigt intressanta och spännande diskussion var inte min kompis så sugen på att bada längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0