Barn mys

Mina grannbarn är fina dem. I lördags eftermiddag togjag med mig dem små för en tur till Höllviken och bio. Detta kommer bli en utmaning tänkte jag. Bio med en sexåring och en tre åring. Snällare barn får man nog leta efter. Med varsen liten godis påse, en dricka och lite popcorn gick vi in och satte oss i salen. 3D glasögonen åkte på och filmen "draktränaren" började. Två små duktiga barn satt tysta och stilla under hela filmens gång, 3D glasögonen åkte dock på och av (förståligt så stora som de var till dem). Väldigt imponerand över hur duktig dem var. Efter filmen blev de lite lek på "karusellerna". Ja ni vet sådan små som man bara älskade när man var liten. Man stoppade en femma eller tia i den och fick sig en åk tur.

Medan barnen busade ringde jag och beställde pizza, som vi hämtade på vägen hem. I bilen säger Felicia 6år
- Åhh draktränaren var sååå bra.

Resten av kvällen sepnderarde jag och några kompisar med att bara leka och mysa med barnen tills det var sängdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0