Badminton

Igår var det lördag!
I kära vellinge hade vi en badmintonspelare som gäst hos grannarna. En badmintonspelar som är mycket duktig och elite klassad. Denna Badmintonspelare hör egentligen hemma uppe i Stockholm.
Eftersom jag känner denna badmintonspelare och så gör även min bror och andra granne och några till. Så tänkte vi att det skulle vara lite kul att åka in och titta på honom när han spelade en match på Aura-hallen i Malmö. Så det gjorde vi. Efter matchens avslut gav jag och min ganne denna badmintonspelare en egen match. Jag och grannen mot badmintonspelaren.

Om vi säger som såhär. Jag tror verken jag eller grannen har någon karriär inom badmintonen, men kul var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0